Δευτέρα, 23 Μαρτίου 2015

ΦΥΣΙΚΕΣ ΜΑΣΚΕΣ Προσώπου & σώματος … Ventus


Έχω μια εμμονή με τις μάσκες προσώπου κυρίως!!! Τον προηγούμενο μήνα εντελώς τυχαία προμηθεύτηκα μερικές μάσκες προσώπου από την εταιρία Ventus.
Τις  βρήκα στα hondos center της περιοχής μου και αποφάσισα να τις δοκιμάσω…
Εδώ τα αποτελέσματα της δοκιμής μετά από ένα μήνα…
Ας ξεκινήσω από την εταιρία η οποία είναι ελληνική και εχει πληθώρα προϊόντων που έχω δοκιμάσει αρκετά και από αυτά και έμεινα πολύ ευχαριστημένη!!!
Τα προιοντα διατίθενται από  την DMB hellas 
Θα ξεκινήσω από το αρωμα τους που είναι απόλυτα φυσικό και φρουτενιο.
Είναι μάσκες που στεγνώνουν στο δερμα προσφέροντας του όμως απίστευτη ενυδάτωση ,δροσιά και φρεσκάδα.
Έχουν μια απίστευτη γκάμα  διαφορετικών μασκών για κάθε ηλικία … για κάθε προβλημα… για κάθε γούστο!!!
Έχω δοκιμάσει λοιπόν τις εξής και είμαι τόσο πολύ ευχαριστημένη που τις κατατάσσω στην κορυφή των προτιμήσεων μου και σίγουρα θα τις αναζητήσω ξανά!!!

  
1. Soothing Hydrahug Re3: Καταπραϋντική και ενυδατική μάσκα με παπαγια και ανανά. Ξεκουράζει ανακουφίζει και αναζωογονεί.

2.anti-wrinkle Q10-plus mask: Αντιρυτιδική μάσκα που επιδιορθώνει τα βαθύτερα στρώματα της επιδερμίδας και βελτιώνει την υφή των ρυτίδων

3. Firming DSM mask:  Αναζωογονεί συσφίγγει και θρέφει το δέρμα

4. Renewal cream mask: δίνει λάμψη και μοναδική απαλότητα στην επιδερμίδα του προσώπου!!!

Θα κλείσω με μια πολύ ιδιαίτερη μάσκα
Firming & Moisturing eye cream gel: Συσφίγγει  και ενυδατώνει την ευαίσθητη περιοχή γυρω απο τα μάτια και απαλύνει τις ρυτίδες έκφρασης!!!

Όλες μια προς μια είναι η πρώτη μου επιλογή αλλά αυτή που ανεβαίνει στο βάθρο της καρδιάς μου είναι η τελευταία  η… eye mask!!!