Δευτέρα, 3 Νοεμβρίου 2014

HAUL: ΔΩΡΑ ΓΕΝΝΕΘΛΙΩΝ


Γεια σας κορίτσια και καλό Νοέμβριο να έχουμε!!!
Ο Οκτώβριος ήταν ο μήνας των γενεθλίων μου και στην ηλικία μου τα γενέθλια είναι μια άκρος οικογενειακή γιορτή, άρα αυτοί που παρευρίσκονται σε γνωρίζουν πολύ καλά και ξέρουν τι ακριβώς θα ήθελες η σου χρειάζεται για δώρο.
Δεν θα αναφέρω ονομαστικά ποιος μου έκανε τι… γιατί απλά δεν νομίζω να ενδιαφέρεστε αλλά όλα τα δωράκια που πήρα είναι πολύ κοντινά μου πρόσωπα.

Αφού αφήσω στην άκρη τα λουλούδια του συζύγου και την τούρτα των παιδιών…


Θα ξεκινήσω από το υπέροχο γκρι μπλουζάκι από μαλακό πλεκτό ύφασμα.  Η μπροστινή μεριά του εχει κάτι σαν δερμάτινη και τα μανίκια του είναι σουρωμένα με ένα πιάσιμο.
Ιδανικό για ένα απλό ντύσιμο με τζιν και μπότες για ένα απογευματινό η πρωινό άνετο και σικ στιλ.

2ο είναι η τσάντα από δερματίνη και αυτή εχει αρκετό χώρο για μένα που αγαπώ τις μεγάλες τσάντες.
Έχει τρία χωρίσματα μέσα και το χρωμα της σε σκούρο καφέ χρωμα την ταιριάζει με σχεδόν όλα τα ντυσίματα.

3ο ένα πολύ ωραίο σετακι από κολιέ και βραχιόλι που συνδυάζονται πολύ όμορφα μαζι και παίζουν με τα χρώματα του γκρι, μαύρο και χρυσό!!!! Είναι πολύ ευκολοφορετο με πολλούς συνδυασμούς
Μαζι και ένα απλό ρολόι απομίμηση με μεγάλο καντράν στους ιδίους συνδυασμούς χρωμάτων. Που εμένα με βολεύει για καθημερινό.

4ο Μια παλέτα  10 χρωμάτων από beauty uk  στα χρώματα που αγαπώ έχουν πολύ καλή απόδοση χρωμάτων ήρθε σετακι με το ρουζ baked  της ίδιας εταιρίας, ένα ρουζ που δίνει λάμψη στα μάγουλα σε ένα πολύ δροσερό χρωμα υγείας.



5ο πακετάκι ειχε μια πούδρα  που ο σκουρόχρωμος τόνος της μου δίνει την δυνατότητα να την χρησιμοποιώ για κοψίματα και σκιάσεις τώρα το χειμώνα χωρίς να δείχνει έντονη.
Μια σκιά την οποία χρησιμοποιώ για να αναμίξω τα χρώματα η για την κόχη του ματιού.
Ένα βερνίκι νυχιών σε πράσινο λαδι απαλό χρωμα ιδανικό για φθινοπωρινό διακριτικό μανικιούρ.

Και 2 κραγιόν από GR  τα οποία ξέχασα στο βίντεο να τα αναφέρω, στις αποχρώσεις 22 και 26 είναι από τα καινούρια που έβγαλε πρόσφατα.

6ο και τελευταίο δωράκι το ταμπλετ μου.
Καιρό τώρα το ήθελα για να το παίρνω μαζι μου μιας και έχω pc και ήθελα κατι τέτοιο.
Βitmore Tab 860 - Tablet 8΄΄ Android
Όλες οι πληροφορίες εδώ
http://www.public.gr/product/tablets/syskeyes-tablet/bitmore-tab-840-tablet-8-8gb-leyko/prod6050041pp/


Αυτά ήταν τα δωράκια μου!!! Την επόμενη εβδομάδα έχω την ονομαστική μου εορτή οπότε κάτι θα τσιμπήσω πάλι. Ελπίζω να σας άρεσαν τα δωράκια που μου πήραν εγώ τα αγάπησα όλα γιατί πραγματικά έπιασαν ακριβώς τα γούστα μου!!!!

και το σχετικό video!!!!