Τετάρτη, 15 Οκτωβρίου 2014

HAUL από DUST & CREAM

Γεια σας!!!
Μιας και βρέθηκα στην πόλη  για καφεδάκι… και μιας και στο πορτοφόλι μου υπήρχαν κάτι απομεινάρια χρημάτων είπα… « δεν τα χαλάω και αυτά μπας και μπει φρέσκο ψάρι στο καλάθι…»
Τα κατέθεσα λοιπόν στο DUST & CREAM  και πάμε να δούμε τι πήρα…

Από καλλυντικά πήρα 3 κραγιόν της Golden Rose σε πολύ nude αποχρώσεις γιατί δεν είχα αρκετά και πολλες φορές θέλω κάτι πιο ήπιο.


Από την μαύρη σειρά της επέλεξα τα νούμερα 121 και 129 και από την γκρι σειρά ( ultra rich color) πήρα το νούμερο 45  το οποίο και λάτρεψα κι ολας μιας και το θεωρώ ιδανικό πρωινό κραγιόν για την περίοδο που διανύουμε.

Πήρα επίσης δυο βερνίκια για τα νύχια από happy cheap  που μου «έκατσαν» στο μάτι και έκαναν μόνο 1 ευρώ το ένα!!!!


Ένα φλατ (όπως λέω εγώ) πινέλο  γιατί δεν είχα κάτι τέτοιο στην συλλογή μου και πάντα ένα μια τέτοια αγορά δεν πάει χαμένη. (2-2,5 ευρώ)

Και περνάμε στα μπιζού…
Το Σάββατο είμαι σε γάμο οπότε ήθελα κάτι καινούριο να  φορέσω.
Λοιπόν πήρα ένα κολιέ λίγο πιο σοβαρό με χρυσή αλυσιδίτσα και μαύρες χάντρες και το συνδύασα με ένα βραχιόλι στους ιδίους τόνους περίπου και ένα δαχτυλίδι σε χρυσό και αυτό….



Το καλύτερο από όλα είναι τα σκουλαρίκια… έχουν ένα ιδιόμορφο σχήμα και το λουλουδάκι τους φαίνεται σαν να είναι μετέωρο στο κενό.




Αυτά κατάφερα να πάρω με τα υπολείμματα χρημάτων του πορτοφολιού μου ας ελπίζουμε να ξεκινήσει να βρέχει… χρήματα και να ξαναβγούμε σύντομα για  ψώνια!!!!!