Τετάρτη, 8 Οκτωβρίου 2014

ΗΜΕΡΉΣΙΑ ΦΡΟΝΤΊΔΑ ΠΡΟΣΏΠΟΥ

Η περιποίηση της επιδερμίδας για μένα είναι το Α και το Ω  για την ομορφιά μας όλα τα αλλά έρχονται δεύτερα…
Αν ένα οποιοδήποτε μακιγιάζ εφαρμοστεί πάνω σε μια υγείες και λαμπερή επιδερμίδα τότε είναι σίγουρο ότι θα μας δώσει τα αποτέλεσμα που επιθυμούμε χωρίς να παστωθούμε και να γίνουμε κέρινες κούκλες.
Τα προϊόντα που θα δείτε κατά καιρούς αλλάζουν είναι αυτά που χρησιμοποιώ αυτήν την περίοδο.
Η περιποίηση ξεκίνα το πρωί  με καλημέρα στην επιδερμίδα μου με ένα καθαριστικό προϊόν και το σφουγγάρι μου αυτήν την περίοδο χρησιμοποιώ το FLUID GELCLEANCER  με λευκό τσάι από KORRE, ιδανικό για λιπαρές επιδερμίδες , (θα το βρητε σε πολλά ηλεκτρονικά φαρμακεία σε προσφορά), και φυσικά το εφαρμόζω με το αγαπημένο μου σφουγγαράκι απο hondos.


Αμέσως μετά αν χρειάζεται θα ψεκάσω μα ροδόνερο το δέρμα μου και θα το σπρώξω ταμπονάροντας προς τις εσωτερικές στοιβάδες της επιδερμίδας. το εχω βάλει σε μπουκαλάκι με σπρέι για ομοιόμορφη κατανομή και οικονομία.

Μετά σειρά έχει η κρεμά ματιών renitalift ( θα την δητε σε φώτο παρακάτω) και φυσικά μια ενυδατική κρέμα αυτην την περίοδο χρησιμοποιώ της bioten, την SKIN DEFENCE). Πολυ καλή κρέμα απλώνεται ευχάριστα ενυδατώνει και δροσίζει.

Μετά  κανονικά το  μακιγιάζ μου 

Το μεσημέρι συνήθως ξεκουράζομαι 1-2 ώρες οπότε μαζί ξεκουράζω και το δέρμα μου

Θα κάνω κανονικά τον καθαρισμό μου με τα προϊόντα καθαρισμού. Χρησιμοποιώ μωρομαντιλα, γαλάκτωμα καθαρισμού (κατι απλό που πηρα σε ώρα ανάγκης αλλά πολυ καλο), και φυσικά ντεμακιγιάζ ματιών το οποίο ειναι αρκετά καλο αλλά θα ηθελα κατι καλύτερο... ίσως πιο δυνατό με την μάσκαρα. Και φυσικά το νεράκι της bioderma για βαθύ καθαρισμό κυρίως στα μάτια.
μετα  θα πλύνω το δέρμα μου καλά.
Αγαπημένο τζελ καθαρισμού της Αvene (το λατρεύω)



Σειρά έχει η ενυδάτωση για να ξαναδώσω στην επιδερμίδα μου την υγρασία που πιθανόν έχασε με το πρωινό μακιγιάζ.

Αυτην την περίοδο δοκιμάζω την  HYDRAPHASE από  LAROCHE-POSAY  που μαλον θα ειναι η επόμενη ενυδατική μου... τα δήγματα τα βρήκα στο glowbox και με ενθουσιαν πραγματικά.

Και  ένα τζελ ματιών από το οποίο με έχει εκπλήξει ευχάριστα και θέλω να το εντάξω στην καθημερινή φροντίδα της επιδερμίδας μου, ειναι απο VRANA το δειγματακι μου το εστηλαν από το ηλεκτρονικό φαρμακείο e-farmacy και το αγάπησα απο την πρώτη εφαρμογή πληροφορίες στο λινκ

Το απόγευμα θα βάλω μακιγιάζ μόνο αν βγω αλλά σίγουρα μόλις ξυπνήσω ένα γρήγορο πλύσιμο θα το κάνω και λίγη ενυδατική με τζελ ματιών θα το εφαρμόσω.

Το βράδυ αφού ακολουθήσω την διαδικασία αφαίρεσης μακιγιάζ θα κάνω ένα καλό καθαρισμό πρόσωπου και δυο φόρες την εβδομάδα θα κάνω μια μάσκα ομορφιάς, Πίλινγκ προσώπου θα κάνω 3 – 4 φόρες την εβδομάδα , όταν νιώθω την επιδερμίδα μου «βαριά», και θέλω να την φωτίσω. Τα προϊόντα που χρησιμοποιώ αυτήν την περίοδο ειναι το walnut scrub απο Himalaya ( πολυ απαλο scrub ακομα και για καθημερινή χρήση ), και την μάσκα απο APIVITA  με ροδι   

Στην βραδινή φροντίδα της επιδερμίδας υπάρχει παντα ενας ορός και η κρέμα ματιών μου. Τα οποία θα αφήσω να απορροφηθούν καλά πριν εφαρμόσω την κρέμα νύχτας που αυτην την στιγμή είναι η ULTRALIFT της garnier 

Μια πολύ ενυδατική αντιγηραντικη κρέμα αλλά δυστυχώς για μένα είναι λίγο βαριά πιστεύω ότι για πιο ξηρές επιδερμίδες θα είναι ιδανική. Είμαι στην αναζήτηση της τέλειας κρέμας νύχτας.

Αυτή είναι η διαδικασία που ακολουθω πίστα εδώ και πολλα πολλα χρόνια και μπορώ να απολαμβάνω ένα δερμα καθαρο και λαμπερό χωρίς να με προβληματίσει πότε με κατι ιδιαίτερο.