Δευτέρα, 1 Σεπτεμβρίου 2014

Shopping therapy 2


Δεύτερη ημέρα στα μαγαζιά μετά την ανάρρωση μου το έριξα έξω…

Η στάση μου στα Sephora  και Hondos center
Οι δυο τσαντούλες μου περιείχαν από τα Sephora το αγαπημένο άρωμα του καλοκαιριού Anais Anais από cacharel … διαχρονικό παλιό άρωμα με λουλουδάτη αίσθηση που προσωπικά το λατρεύω για καλοκαίρι γιατί δεν με πνίγει.
Από τα hondos μαζί με τα υπόλοιπα αποφάσισα να δοκιμάσω ένα ρευστό κραγιόν … όχι ευρείας κατανάλωσης. Ήθελα κάτι καλό κυρίως για βράδυ και βρήκα σε προσφορά το νέο κραγιόν της ADRIANA CAREMBEU
Το Νο 9

Από την μια έχει το κραγιόν το οποίο φόρας αφήνεις να στεγνώσει και μετά περνάς το κγλος που έχει από την άλλη μεριά.

Θεώρησα πως είναι ιδανικό όταν θες να το πάρεις μαζί σου πάρα να κουβαλάς 2 προϊόντα παίρνεις μόνο ένα και έχεις και τα δυο
Η τιμή του δεν είναι προσιτή στο ευρύ κοινό αλλά εγώ το πήρα με προσφορά οπότε κόστισε γύρω στα 13?? 14????  Δεν θυμάμαι ακριβώς.
Δεν κλαίω τα χρήματα μου διότι είναι ένα πάρα πολύ ωραίο προϊόν που σε μένα ταίριαξε πολύ καλά.
Εχει και διάρκεια και σταθερότητα οπότε… όλα καλά…
Πήρα ακόμα  της bioten την  αντιρυτιδική κρέμα ημέρας την οποία έχω ξαναπάρει και έχω μείνει πολύ ευχαριστημένη
Τιμή γύρω στα 10 -12 ευρώ
Την αντιρυτιδική κρέμα ματιών της nivea την χρησιμοποιώ πρώτη φορά αλλά  ένα μηνά τώρα είδα τις μικρές ρυτίδες κάτω από τα μάτια να μειώνονται σημαντικά. Αν και εγώ έχω θέμα με τις ρυτίδες των ματιών λόγο DNA.
Τιμή γύρω στα 10 ευρώ
Επίσης δοκίμασα τις bb cream της garnier.
 Για πρόσωπο και μάτια με αντιγηραντικές ιδιότητες και με καλύπτουν και οι δυο μιας και δεν έχω προβλήματα διχρωμιών η πανάδων και γενικά το δέρμα μου χρειάζεται μια ελαφριά κάλυψη.
Οπότε με μια πούδρα κάνω την δουλειά μου χωρίς πολύ πάστωμα…
Η τιμή τους γύρω στα 10 ευρώ έκαστη…


Για το τέλος άφησα δυο κγλος της bourjois τα οποία δεν δίνουν ιδιαίτερο χρωμα στα χείλη αλλά έχουν ιδιαίτερη λάμψη και κάνουν τα χείλη πιο «δροσερά» επίσης μια πολύ καλή λύση για να μετατρέψεις ένα ματ κραγιόν σε λαμπερό κγλος.
Άκρος καλοκαιρινά και τα δυο και με διάρκεια στην γυαλάδα 3-4 ώρες σίγουρα…. Και αφού είχα πιει και τον καφέ μου.
Από την άλλη έχουν ένα πινελάκι  με λευκαντικό δοντιών… καλή η ιδέα αλλά … δεν νομίζω ότι κάνει και μεγάλη λεύκανση…. ???
Αν δεν κάνω λάθος... γύρω στα 3 - 3,50 ευρώ το ένα κάνουν