Δευτέρα, 29 Σεπτεμβρίου 2014

HAUL- Απο DPHARMACY

Με πακετάκι από το ηλεκτρονικό φαρμακείο  DPHARMACY ξεκίνησε η εβδομάδα.

Καταρχήν να πω ότι οι άνθρωποι ηταν εξυπηρετικότατοι και επειδή παρήγγειλε και ο άντρας μου on line εκείνη την στιγμή και δέχτηκαν δυο παραγγελιες προφανώς το κατάλαβαν ότι προέρχονται από το ιδιο σπίτι και πήραν αμέσως τηλέφωνο να στείλουν ένα πακέτο για να αποφύγουμε 2 φορές μεταφορικά.. μια κίνηση που εμένα πολύ με άγγιξε!!!

Η εξυπηρέτηση γρήγορη,  τα πράγματα τα παρέλαβα σε 4-5 ημερες σε άψογη συσκευασία και με πολλα δειγματάκια να δοκιμάσω!!!!
Πάμε τώρα στα πράγματα που πηρά εγώ  ακόμα δεν τα έχω δοκιμάσει  αλλά είναι πράγματα που παίρνω πρώτη φορά και τα ήθελα εδώ και καιρό.



Καταρχήν πήρα το νεράκι BIODERMA SENSIBIO H2O 100ML  για να το δοκιμάσω και να μου μείνει και η συσκευασία για ταξίδια που κάνω … παρήγγειλα ήδη το μεγαλύτερο μέγεθος και το περιμένω


Μια ΜΑΣΚΑ ΛΑΜΨΗΣ & ΑΝΑΖΩΟΓΟΝΗΣΗΣ ΜΕ ΡΟΔΙ από APIVITA την οποία θα δοκιμάσω σύντομα

Και  ένα ξηρό σαμπουάν (KLORANE SHAMPOOING SEC ORTIE 150ML ) για λύση ανάγκης
                                                                           
Τα λινκ από τα προϊόντα θα υπάρχουν στο τέλος του άρθρου για να διαβάσετε περισσότερα
Θέλω ακόμα κάποια προϊόντα και η εκπτώσεις του συγκεκριμένου φαρμακείου θα με βοηθήσουν πιστεύω αρκετά!!!!



APIVITA ΜΑΣΚΑ ΛΑΜΨΗΣ & ΑΝΑΖΩΟΓΟΝΗΣΗΣ ΜΕ ΡΟΔΙ 40ML


KLORANE SHAMPOO 


BIODERMA SENSIBIO H2O