Δευτέρα, 1 Σεπτεμβρίου 2014

Biolife body touch


Καλησπέρα… !!!!!!!!!!!! Καλό μήνα!!! Καλό Φθινόπωρο

Με την καταναλωτική μανία που με έχει πιάσει τον τελευταία καιρό έχω δοκιμάσει όχι και λίγα πράγματα. Πρόσφατα μου τράβηξε το ενδιαφέρον  ένα σετάκι της biolife όταν πήγα στα hondos center.
Υπήρχαν διάφορα αρώματα αλλά εγώ διάλεξα το τριαντάφυλλο που είναι το αγαπημένο μου. Το σετάκι αποτελείται από  ένα scrub σώματος,  κρέμα σώματος και ένα λαδάκι σώματος.
Το άρωμα τους είναι πολύ γλυκό και προσωπικά μου άρεσε πάρα πολύ.
Το scrub είναι λεπτόκοκκο και δεν τραυματίζει την επιδερμίδα κάνει απαλό πίλινγκ.
Η κρέμα σώματος απορροφάται γρήγορα και αφήνει το δέρμα ενυδατωμένο και ελαφρά αρωματισμένο.
Το λαδάκι απορροφάται και αυτό γρήγορα παρόλο που η επιδερμίδα μου είναι λιπαρή και το θεωρώ πολύ καλό σαν after sun  προϊόν αλλά και για ξηρές επιδερμίδες η σημεία του σώματος που χρειάζονται περισσότερη ενυδάτωση είναι πολύ καλό. Όλα αφήνουν ένα πολύ γλυκό άρωμα τριαντάφυλλου στο δέρμα.
Η τιμή τους είναι πολύ προσιτή από 4-4,50 ευρώ το κάθε ένα θα τα βρείτε σε δικό τους σταντ και έχει κι αλλά αρώματα νομίζω έχει και βανίλια …

1.    Πίλινγκ σώματος: έχει λεπτούς κόκκους αμυγδάλου και αλόη κάνετε εφαρμογή σε νωπή επιδερμίδα και είναι 200 ml

2.    Η κρέμα σώματος   έχει γιαούρτι, αλόη , άγριο τριαντάφυλλο, και προβιταμίνη Β5, έλαιο Macadamia και Βούτυρο καριτε. Είναι και αυτή στα 200ml

3.    Το λαδάκι περιέχει αμυγδαλέλαιο λάδι macadamia και Βιταμίνη Ε.  είναι  150 ml.

Όλα τα προϊόντα είναι paraben free
Σίγουρα θα το ξαναπάρω το σετάκι και θέλω να δοκιμάσω κι άλλα αρώματα και να δω και αν υπάρχει και το αφρόλουτρο.